همین جوری

آخرین مطالب

تشریفات

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۰۱
تلویزیون یکی از این مراسم‌های تجلیل از پیرغلامان حسینی را نشان می‌داد.
به خبرنگار می‌گفت:
 یک بار یکی از همکاراتون از من پرسید «شما الان سی چهال ساله زیر خیمه امام حسین هستین چی ازش می‌خواین؟» بهش گفتم که من چیزی بخوام؟ من ممنونشم که سی چهل سال من رو نگه داشته تو دم و دستگاهش. فقط ممنونشم.


ربیع آمده. میخواستم کتیبه‌ی عزا را از بالای وبلاگ برداردم.
گفتم که این مراسم بدون تشریفات نباید باشد. این مطلب هم به عنوان تشریفاتش.

  • ۹۳/۱۰/۰۲
  • سیدمحسن

نظرات (۲)

  • عرفان نوری
  • سلام.

    کلمه‌ی «عزر» که نوشتید به چه معنایی استفاده کردید؟

    پاسخ:
    اشتباه تایپی بود :) «عزا» رو قصد کرده بودم
    ممون که گفتی

    خوبه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی