همین جوری

آخرین مطالب

وبلاگ نوشتن

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۲۳

شاید دیده باشید که موجی راه افتاده بود بین وبلاگ‌نویس‌های قدیمی که داستان وبلاگ درست کردنشان را بنویسند؛ من هم یکی را در پیوندهای روزانه لینک کردم. 

این‌ها را که می‌خوانم ناراحت می‌شوم ( و البته قبل از خواندن این‌ها هم چنین حالتی داشتم) ناراحت که چرا زودتر شروع نکردم (البته منظورم هم‌زمان شدن با این نسل نیست، اینها ده سالی از من بزرگ‌ترند، منظورم زودتر نسبت به سن خودم است). البته راستش زودتر شروع کردم، قبل از این‌جا هم وبلاگی داشتم که علاقه داشتم نامی از من در آن نباشد و کسی از اطرافیانم آن‌جا را نشناسد. که با همین گمنامی‌اش باز بیشتر از اینجا خواننده داشت؛ گمانم بخاطر این که آن زمان کلا وبلاگ‌ها بیشتر طرفدار داشتند. نمی‌دانم چرا ادامه‌اش ندادم و حتی کل وبلاگ را پاک کردم. گذشته‌ها گذشته. حالا چرا این‌ها را گفتم؟ خواستم توصیه کنم که شما هم گزینه‌ی وبلاگ نوشتن را جدی‌تر در نظر بگیرید. این شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های موبایلی هیچ کدام جای وبلاگ را نمی‌گیرند. 

  • ۹۳/۱۲/۲۵
  • سیدمحسن

نظرات (۲)

  • علی چوپان ابراهیم حصاری
  • قصه ی وبلاگ آقای دیانی خیلی عالی بود. در حد گریه تحت تاثیر قرار گرفتم! منم به فکر افتادم. ولی راستش به نظرم یه اختلاف نسلی داریم باهاشون. و بهتره ما هم بین نسل خودمون همچین بازیهایی داشته باشیم. 
    با توجه به اینکه داری توصیه می کنی، اگه دلایل حرفهات رو می گفتی خوب میشد
    پاسخ:
    شاید. ولی من دارم توصیه می‌کنم که گزینه‌اش رو جدی‌تر بررسی کنید، توصیه نمی‌کنم که حتما انجام بدن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی