همین جوری

آخرین مطالب

من

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۵۹

این قضیه را -با کم و زیاد- از سال‌های کودکی شنیده بودم. از هما سال‌ها، زیارت که می‌رفتم، حواسم بود خودم را دوستدار معرفی کنم نه شیعه. ده-بیست‌سالی که بزرگ‌تر شدم به فکر افتادم که دوست‌دار بودن هم به همین آسانی و بی‌تشریفات نیست؛ بالاخره باید در قیافه و ظاهر آدم هم معلوم بشود. خلاصه شک کردم که این عنوان هم بر من صدق کنه. اما خیلی سریع عنوان جایگزین به ذهنم رسید: «پناهنده»
قطعا این در، دری نیست که به روی کسی که پناه آورده باز نشود...

از زیارت امام رضا علیه السلام:

مولای من -پدر و مادرم فدایت- نزدت آمدم زائرانه و پناه‌جویان از جنایات‌هایی که به خود کرده‌ام...

  • ۹۵/۰۲/۲۸
  • سیدمحسن

نظرات (۱)

خیلی عالی یود 
ان شالله همیشه در پناهشون باشیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی