همین جوری

آخرین مطالب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

یعنی واقعا به اون نادونی که تردمیل رو درست کرده گواهی ثبت اختراع هم دادن؟
دستگاه ورزشی باید یه چیزی باشه که انرژی آزاد شده رو به برق تبدیل کنه؛ بعد طرف اومده تازه برقم مصرف می‌کنه که ورزش کنه؟ می‌خوام صد سال ورزش نکنه
  • سیدمحسن

انرژی خیلی ارزشمندتر از اینه که وقتی میشه با روان‌نویس نوشت، از خودکار استفاده کنیم. 

  • سیدمحسن

نسخه بدل

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰

«ز خاک من اگر گندم برآید/ از آن گر نان پزی...» اصلا خوب نمی‌شه، من خیلی آدم گوشت تلخی هستم. 

  • سیدمحسن

قوت قلب

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲

فکر کنم یشترین چیزی که تو زندگی باعث قوت قلب آدم می‌شه قرص زیر زبونی باشه، شایدم شوک الکتریکیه

  • سیدمحسن

سندرم عدم صراحت مفرط

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸

روز قبل این اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، اعلام شد که مدارس و دانشگاه‌های مناطق ۱و۲و۳ آن روز تعطیل‌اند. دانشگاه ما ظاهرا به همه می‌گفت معلوم نیست چی کار می‌کنیم، تا این که آخر وقت اداری بالاخره اطلاعیه زد که «کلیه فعالیت‌های آموزشی لغو شد» و ما هم موندیم این جمله رو چجوری باید معنی کنیم. خلاصه پا شدیم برم به کارهامون برسم. علی‌الخصوص که کلاس و اینا تعطیل بود و طبیتعا دانشگاه خلوت. دم در که رسیدم کلا بسته بود یعنی قفل زده بودن و کسی هم نبود. رفتم یک در اصلی‌تر دیدیم اطلاعیه زدن که امروز دانشگاه تعطیله و ورود نداریم. حالا خلاصه من که مجوز ورود در ایام تعطیل داشتم و مشکلی نداشتم. ولی تو همون چند دقیقه نزدیک ده نفر رو دیدم که نتونسته بودن وارد بشن و داشتن برمی‌گشتن. ده نفری که وقت و انرژی‌شون در این رفت و آمد هدر می‌شد. برام سوال پیش اومد چرا اون اطلاعیه اون جوری نوشته شده بود؟ چرا عین آدم ننوشته بودن تعطیله و ورود نداریم؟ 

نویسنده اطلاعیه هم یک نمونه است از اخلاق همه‌مون. همه‌ی ماها که محافظه‌کاری بی‌خودی به خرج می‌دیم. از صریح بودن می‌ترسیم. انگار که اگه روشن منظورمون رو بگیم چه اتفاق وحشتناکی می‌افته. و فکر نمی‌کنیم ممکنه با این مبهم بودن، با این با گوشه و کنایه حرف زدن بقیه رو اذیت کنیم. 
  • سیدمحسن

وقت‌شناسی

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۰۵

- صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن

 +آخه کدوم خری سر صبحی مست می‌کنه؟ برو شب بیا، برو

  • سیدمحسن