همین جوری

آخرین مطالب

عسی ان تحبوا شیئا

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۵۲
اگر گاهی گذشته‌مون رو مرور کنیم، پیدا کردن اثر انگشت خدا -جاهایی خدا خواسته قدرت‌نمایی- کنه سخت نیست. خب وقتی دارم این حرف رو می‌زنم قاعدتا دارم مقدمه‌چینی می‌کنم تا مورد مشابهی درباره زندگی خودم بگم. امروز که -نمی‌دانم چرا- آثار جراحتی نسبتا کهنه (جراحت روحی روانی منظورمه :دی) سر بازکرده بود و حال نسبتا نامساعدی داشتم، خاطرم آمد که آن زمان منبع صدور این جراحت را چه موهبت بزرگی در زندگی‌ام حساب می‌کردم و خودم را بخاطرش به شدت خوش‌شانس می‌دانستم.
البته الان هم نمی‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد، شاید باز دوباره در آینده فکر کنم خوب بوده..
  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • سیدمحسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی