همین جوری

آخرین مطالب

تقدیر

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۲۲:۵۲

همه چیزت را دوست دارم 

الا این حواسِ جمعت

آخر چه می‌شود یک‌بار 

گوشی موبایلت یا کیف پولت را جا بگذاری

 تا من دوان‌دوان دنبالت بدوم و اسمت را صدا بزنم.

آن‌وقت توخوشحال می‌شوی، از من تشکر می‌کنی 

 من الکی حرف‌هایم را کش می‌دهم

 و خدا را چه دیدی

شاید دوستم داشتی


اصلا راضی‌ام یکبار با ماشینت به من بزنی 

و بعد نگران با نگاهت مرا وارسی کنی که سالمم یا نه

و من همین‌طور محو در چشمان تو 

لبخند بزنم بگویم چیزی نشده 

و بعد بی‌خودی درباره‌ی این‌که حق تقدم با کداممان بوده 

توضیح می‌دهم 

شاید مثل این فیلم‌های آبکی شد و مهرم در دلت افتاد

  • ۹۲/۰۷/۰۷
  • سیدمحسن

نظرات (۲)

حالا چرا فیلم آبکی!؟
که ایشالا نه فیلم باشه نه آبکی!
  • بهنام حیدری
  • خیلی خوبه ! اصن من عاشق اتفاقم ! من بیشتر به تصادف یا یه روز بارونی فکر میکنم !فک کنم وحشتناک داره بارون میاد و تو یا اون ماشین نداشته باشین ! به چه شبی :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی